Design Team

zaterdag 3 maart 2012

Hobby Farm sketch februari 2012

Het is inmiddels maart maar ik heb nog niet mijn uitwerking laten zien van de sketch februari 2012 bij Hobbyfarm. Ik heb 2 leuke trouwfoto's gebruikt die ik van Eveline had gekregen. Dit keer totaal geen roze maar heerlijk fris groen en geel van het merk Girlz met diverse bloemen van Prima. De groene glittertakjes zijn van de action.



Ik had verder ook een leuke opdracht gekregen van Creatief met Kaarten no. 1 2012. En raad eens. Mijn kaarten staan op de cover. Dank aan allen die mij een leuke mail gestuurd hebben over mijn gemaakte Prima kaarten.

1 opmerking:

Anoniem zei

Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wished to mention that I've truly enjoyed browsing your weblog posts. In any case I'll be subscribing in
your rss feed and I'm hoping you write once more very soon!

Review my blog post ... chobani coupons pdf